marți, 26 august 2008

Cand dispare o marca? Fie ea si politica.

Partidul istoric PNT-CD isi traieste in aceste luni sfarsitul. PRM-ul se zbate si el pentru supravietuire. Dar din ce cauza?

Vreau sa fac o paralela intre cateva marci celebre internationale si aceste "marci" de partide politice.

Am auzit despre Xerox, FujiFilm,Kodak, Levi Strauss, Harley-Davidson. Toate aceste firme au fost la un pas de faliment. Schimbarile tehnologice au facut ca primele doua sa ramana in off-side, iar tehnologia cu care ele se identificau sa dispara pur si simplu. Cei de la FujiFilm sunt condusi de un pasionat al fotografiei care inca mai crede si astazi in viitorul filmului clasic. Chiar au lansat noi produse foarte performante.
Levi Strauss si Harley-Davidson s-au identificat cu o generatie in momentul lansarii lor. Iar odata cu imbatranirea generatiei, numarul clientilor s-a micsorat. In ultimii ani vedem o repozitionare a lor.

Niciun comentariu: